Täna Äripäeva Virumaa konverentsil üles astunud tekstiiliettevõtte Marat juht Kristi Täht ütles, et tema jaoks pole rõivafirmal ehk niivõrd nostalgilist väärtust kui vanemal põlvkonnal, vaid pigem kannustab teda tegudele ambitsioon murda uutele turgudele.
- Marati omanik Kristi Täht (paremal). Foto: Andres Haabu
„Ma olen 33, ma ei ole 65, mina ei kandnud Marati trussikuid, ma polnud sündinudki, kui see teie jaoks väärtus oli,“ rääkis ta. Täht selgitas, et Marati toodang võib olla tuntud küll Venemaal ja Ukrainas, kui tema tahab pigem liikuda Ameerika Ühendriikidesse, kus konkurents on mõistagi karm.
„Neid kaubamärke, mis seal T-särke ja trussikuid toodavad, on sadu,“ märkis ta. „Pigem püüan sinna pakkuda kangaid, mida teised riigid ei suuda pakkuda. Ma müün kvaliteeti ja teistsugust kangast. Ega minu nišš ei ole H&M ja ma ei suudaks nendega konkureerida. Pigem püüan toota kvaliteetkangast, mida nemad ei suuda toota.“
Pooleteise aasta tagust Marati ostu Täht enda sõnul ei kahetse ning tema kinnitusel ei vasta tõele ka väited, justkui saanud ta ettevõttega kaasavaraks suure kahjumi. „Info, mis on ajakirjandusse jõudnud, oli täiesti vale. Mul oli täiesti puhas keha. Mina seda kahjumit ei saanud ja siis ma loen, kuidas mind see kahjum ei heiduta...,“ kritiseeris ta.
Moderaatori küsimuse üle, kus ettevõtja end 20 aasta pärast näha sooviks, Täht pikalt ei juurelnud. „Ameerikas, aga ma kindlasti ei taha 55 olla ja alles siis kuhugi jõuda. Ikka varem.“
Seotud lood
Poolteist aastat pärast Marati ostmist müüs Kristi Täht selle Sangari peremeestele.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.